Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Sunday 18 November 2012

MyGred Konvo VTO...

Samekom Yeepppyyy...yeppyyy aku dah Gred VTO sudah...alhamdulillah selesai sudah konvo VTO aku d'dewan auditorium putrajaya suka duka macam2 aku lalui sepanjang berada d'Ciast walaupun 3bulan...dapat kawan baru..bilik baru..yang paling xlupe mynick name Cik Penghuluwati (^_*) oyeeyy..oyeeeyy..walaupun dah setahun xjumpa budak2 batch aku nie  akhirnya 11/11/2012 ( ahad ) kini aku dan rakan2 aku sume dah berjaya..alhamdulillah selepas Intership aku d'offer bekerja di Institut Skill-Tech selama setahun aku dok melaka tanpa saudara mara dan kawan handal..aku seorang diri untuk menghadapi sume dugaan yang berlaku..berkawan dengan banduan..handle konvo budak2..yang xlupe jugak aku d'lantik Pegawai penilai...2 dulu sekarang aku bukan lagi cik aina yang selalu budak2 paggil aku..Hepy2 jugak tapi dalam hati sape taw bertapa sedih ye bile je mylove xdapat hadir ke Majlis Konvokesyen VTO aku..aku lebih memahami keadaan myfuture famaly cmne sekarang..dengan keadaan abg tam macam nie xkan aku nak pakse sayang datang..dalam k'gembiraan aku hati aku memang sedih benda dah lepas...Thanks Sayang sebab die aku tetap d'hari sampai sekarang...so aku akan masukan beberapa keping pic konvo aku sebagai panduan korang sume...


 Aku sudah Gred....Thanks 2 supported..
 3 Beradik yang sengal...
 Cantik Background pic nie...
 Bersama Puan dan Budak2 VTO
 MyBacth VTO 2/2011
 Hahahaha....pic ngada2 suda..
Bersama kawan2 
 Penghulu & Penghuluwati VTO 2/2011
 Me , Bro & Younger Sis
 Gengs Jaminan Mutu & Me
 MyFren Izma & Me
 Love u all....
 4 Pic Candid..
 Sweet Memory Konvo...
 MyFren Boys...Congre U All
 Along Azhari , Azira & Me
 Along , Ucop & Me
 Outdoor 
 I Love MyFamily
 Gaya Seorang Anak & Umi
 MyFamily...
 Myfren Angah & Me
 MyDad & Me
 Me & MyMom
Aku Berjaya Untuk Menjadi Pengajar Vokasional

0 comments: