Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Sunday 18 November 2012

Istanbul Aku Datang@ Alamanda Putrajaya

Salam sume....U all dah tengok citer Lisa Surihani & Tomok 2?? ala citer pasal Istanbul Aku Datang la...ayyooiiiii sape2 yang belum tengok lagi p la cepat2 nanti dah citer kuar dekat TV dah xbez ag..so nie la first myfamily bawak adik aku Tengku Amira p tengok wayang..mybro belaje die tengok wayang..rasa hepy la jugak die 2..so aku dan die pilih citer pasal Istanbul Aku Datang nie..story die memeng bez sangat2 lawak..sedih & cinta..sebut pasal cinta PJJ nie ade yang boleh pecaya dan ade yang xboleh percaya..Lisa nie dari jauh sanggup datang dekat Istanbul nie semata2 untuk tidak berjauhan dengan BF sendiri..lau aku jadi lisa pun aku buat macam die jugak..demi hati yang tercintakan..so beberapa bualan lisa dok sene rupa2 die BF ( Tomok ) curang dengan Lisa ade aweks Omputeh plak 2..issshhh geram betul la..tapi aku alhamdulillah setakat nie hubungan aku dengan mySayang still lagi bersama dan salin merindui..tapi yang aku heran cmne la lisa boleh dok 1 umah dengan Beto 2..sane xder pencegah maksiat ke??sampai boleh berduaan dalam 1 umah..hohoho..myb negara die xmacam negara kiter kan...so aku suke citer Istanbul Aku Datang nie..Akhir ye Lisa dapat bergambar kahwin d'bangunan yang d'katekan lambang cinta..(lupe nama bangunan 2)..hehehe..so pape pun The Bez Story..

Tiket MyBro Belaje....Alamanda Putrajaya
 I Love The Story...
Sweettt giler Lisa Surihani

1 comments:

MéuzAngelo™ XXIII said...

citer tak sesuai ditonton oleh golongan kanak2 muslim sebenarnye.. nnt dorang akan terpengaruh dgn budaya org bukan Islam yg mana dh jadi perkara biasa kapel tinggal sebumbung.. tak kisah la kat mane pun, bagi org Islam ianya tetap haram kalau bukan muhrim kan?
[link blog saya kat sini]