Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Sunday 18 November 2012

Berita Sedih... :(

samekom syg2 ku..sori beberapa ari aku xmenulis blog2 y aku selalu cter nie..almaklum la konvo dan dok KL dkt 4ari jugak la..so title aku arinie "Sad News Future Bro in Low" what u thing?? okla biar ak cter dulu ek..dalam kul10.30 malam aku terima satu mesej dari MyPrince dan sayang menceritakan yang abang tam ( xsilap abg no.3) mysyg aku dan jugak bakal abg ipar aku..(berangan ja)..hahaha...berlaku la excident d'atas abg tam k'jadian itu pada hari Khamis 9/11/2012 jap 5petang..abg tam d'tikam d'bahu kanan dan d'pukul sebatang kayu dekat kepala oleh sorang budak umur 21year dan tidak d'kenali oleh mana2 family sayang , die agak teruk jugak la tapi ati ku sangat risau malam 2..fikiran aku asyik terganggu cmne keadaan Mysayang adakah die dan family die OK ble terima berita macam nie..hope abg tam dan family tabah menghadapi dugaan yang melanda..selepas 1 perkara , perkara len terjadi dalam hidup aku..mula2 mybro aku sakit sampai 2minggu dalam wad diatas perbuatan orang yang dengki pas2 nie bakal abg ipar aku plak kene tikam..nasib bek abg tam dah sedarkan diri malam 2 jugak sekarang abg tam masih lagi dalam wad dkt alor setar..Mudah2an abang tam chat hendaknya dan aku disini mampu m'doakan untuk die yang jauh...

0 comments: