Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Monday 5 November 2012

Bile Hepy Menguasai Aku....

GoodmMoni MyLove Blogger...hhhhaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh...arinie bangun awal ckit al maklum la makan ubat nk kurus nie asyik2 cirit ja..hahahah..pe la aku nie xsenonoh betul konvo pye pasal kan..hahahah...alhamdulillah arinie dah 6/11/2012 daa tinggal beberapa ari ag untuk aku pergi konvo@putrajaya alhamdulillah sejak MyChubby nak datang konvo nanti hidup aku teramat hepy dan terasa k'bahagian aku nie..( Terima Kasih SaYanG )coz membuat aku hepi sepanjang aku bersama dengan mu..bukan bulan nie je taw..sepanjang perhubungan aku selama 3 tahun aku kapel dengan die..die je yang boleh m'hepykan aku dan die la perlindungan aku
ayang harap sayang yang pertama n yang terakhir untuk hati ayang..ayang sentiasa mendoakan perhubungan kiter nie :

Ya Allah…
Seandainya telah Engkau catatkan Muhammad Shakir…
Dia milikku tercipta buatku…
Satukanlah hatinya dengan hatiku…
Titipkanlah kebahagiaan antara kami…
Agar kemesraan itu abadi…


I LOVE U SAYANG

0 comments: