Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Tuesday 12 June 2012

Selamat Sampai Negeri Kedah...( Part 1 )

Samekom sume..sori la baru je nak tulis dalam blog nie al'maklum la cuti2 malaysia kte kan..hah sebut pasal cuti nie aku pun dah selamat tiba ke negeri ke2 aku iaitu Kedah Darul Aman..so tepat jam kul8.15 aku selamat bertolak ke sana dengan b'bekalkan roti dan air sebab ye aku xberapa chat so makan pun xlalu sangat..sepanjang pejalanan malam 2 aku just tido je hidung seleseme..tengkak nie plak ibarat rock t'kenal emy search 2..hahaha..tapi xla macam 2 sekali just suara nie sengau je la..hehehee..


Tepat Jam 5.45 pg aku selamat sampai ke destinasi aku iaitu kedah sebelum nak p kenduri nie so kne la tdo dlu..malam first sampai sume motel full daa..ade pun yang low class ckit la..nak xnak kne la check in sb ye xkan aku xmandi p kenduri nanti..nti lari plak pasangan pengantin nanti..so check in motel y harga RM30 
( tanpa aircorn )n toilet pun dekat luar xselesa r..

0 comments: