Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Tuesday 5 June 2012

I Coming In Kedah....

Heyy sume arinie tiket ke p Kedah aku dah booking dah..yeppy..yeppy xsabau aku nak p kedah dan menanti untuk b'jumpa dengan myboyboboi..hahaha..so untuk bakal mak mentua aku tempah pokok mulberry untuk mak sayang..i not sure she like or not..buz i hope she like this..time nie aku nak b'cuti dan tenangkan fikiran aku yang serabut dan banyak fikirkan tentang projek yang bakal IST buat nanti..huhuhu..aaahhh wakpe nak citer pasal benda nie..janji aku leh cuti dan xder gangguan nanti..so sempurna cuti aku nak b'dating dan b'hiburan dengan die dan kawan2 nanti..


4 myfren sape 2 yang p nanti jangan lpe bowling n karok ek..hahahaha..tapi aku amat merindui sayang..Ya Allah semoga permudahkan p'jalanan aku nanti dan dilindungi oleh mu ya allah..


..In Kedah Ingat dekat Sayang..

0 comments: