Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Monday 4 June 2012

Kenduri Anak Cik Mat...@ Jumpa MyLove

Hai sume...Muaaahhh bagi kiss ckit..lme xciter dalam Myblog apnie..ntah nak kte bz xder la sangat tapi badan letih..ayyooiii kne makan vitamin dah sekarang nie..emmm aku bukan nak citer pasal vitamin sekarang aku nak citer bile kenduri dalam time cuti sekolah nie ek lupe nak ucap congre 4 mykazen dah kawin n myfren yang kawin bulan 5 sori last minit xdapat nak balik sebab ade urusan yang perlu dilakukan...so sabtu nie tiba la masa ye aku sampai dekat sana..jika xder pape masalah aku akan ke negeri ke2 iaitu negeri kedah..hati nie rasa amat gembira dan b'bunga2..


Walaupun aku b'jauhan dengan sayang tapi hti aku tetap untuk die dan die la segala ye bagi aku..aku tidak sanggup untuk berjauhan dengan die..(~_~)jika nie ujian aku dengan die..ak redha jika sume nie ujian bagi aku sebelum b'same..( ayat touching ) plak..so kedah i coming saturday now...RINDU DEKAT SAYANG...

0 comments: