Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Tuesday 12 June 2012

Kenduri Oh Kenduri ( Part 2 )

Tepat jam 11 pagi MyLove ( Muhammad Shakir ) sampai dekat motel yang aku check in 2 bersama2 kawan ku k'intan..so kali nie sayang bawak kete avanza milik kak faridah ( myfuture sis in low )sampai je dekat sayang aku terus salam dan cium tangan die..so destinasi seterusnya p beli hadiah untuk pengantin baru nie..sesudah beli hadiah aku, k'intang n mylove terus ke perlis untuk kenduri nie..
sesampai aje dekat DEWAN SEBERGUNA IKBN fulammmaaakkk buat dekat dewan dan secara besar2an 2..so aku tengok c.mat time 2 pun hepi jugak muke b'seri2 kalah pengantin 2..hehehe..so k'orang nak taw x selama nie c.mat xpernah bersalam dengan budak perempuan tibe2 je time nak balik c.mat bersalam dengan aku..dengan shakir2 terkejut sekali..hahahah..so nak xnak aku salam jugak r..




Sama cantik sama padan..i like..

0 comments: