Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Wednesday 30 November 2011

Dinner Yang xD'lupekan....

Tema dinner : merah , hitam n puteh...waaaaa very look beunty maa..aku amat teruja betul la bila kawan2 aku yang jauh sanggup mari jauh2 untuk hepying bersama2 dengan kawan2 yang lain..bermula episod baru..awal2 pagi aku , k'yanti , daya , rock , mai  , ila join sebab k'orang mau beli hadiah...nak taw katne??PADANG BESAR PERLIS....waaa suke2...so dalam suke2 hujan plak time 2 yang bawak kete aku je sebab ye manual..d'orang yang lain xpndai manual..ayyyooiii susah hidup nie..so pusing pye pusing aku berkenan dekat baju nie..nak xnak beli jugak la untuk berdating esok pg..heheheh..so blik aku n yang lain p kangar untuk mam dekat kedai yang pernah k'orang lepak2 dlu...datang la 1 kete VIVA silver untuk makan bersama dengan aku..waaaa suke2..very hepy giler..balik je k'orang singgah dekat umah cik n puan untuk m'jemput untuk dinner malam 2 nanti..


 MyLove 4 ever...
 MyFren 4 ever..
 Dinner Time Ko teristimewa
 Mybeloved Red Fren


 Berdua Bersama...
 senyuman mu buat aku suke..
 All MyFren I MIZ U 4 EVER...


ok yang nie last lepas dinner alumni nie..k'orang lepak2 sampai lewat malam sambil berposing dan berdating n borak2 d'tepi pantai kola perlis..is sweet memory xkan ku lupe kan sume nie..thanks 4 myHubby malam 2 buat ayang specel sangat atas pujian dalam kete..
" ayang nampk cantik sangat " malam 2 buat aku rs aty betul2 d'sayangi oleh sayang..
....


......


........


...........


I LOVE U SO MUCH SAYANG......(^_^)v
ko yang specel 4 me..

0 comments: