Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Wednesday 30 November 2011

Rinduku Terindah Sekali...

samekom myfren blog...Lme rs ye bile xcter dalam nie..al'kisah ye bz dengan laporan dengan bz dengan keje2 dekat ofis nie..cewaaahhh wak2 bz la plak..


Tanggal 18.11.2011 tepat jam kul6 pg aku selamat sampai ke Kedah iaitu negeri ke2 aku nti..sampai je dekat sahab aku check in hotel pas2 merehatkan diri aku dengan tilam yang epuk...sesudah solat jumaat kul3 mybuah ati t'syang muhammad shakir sampai dengan kete VIVA yg cmel 2..hehehe..ati berdebar2 menanti sang kumbang nie..so aku kuar dri restoran 2 n pergi ke kete n bersalam kerinduan aku untuk die..rasa ati nie riang je..


bertolak la aku ke negeri Perlis untuk persiapan dinner untuk malam esok..tp sebelum 2 mam dekat MAICAFE..malam 2 dpt mam free dari buah ati..muaaaahhhh sayang u..


MyLoving n Fren 4 ever...

0 comments: