Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Wednesday 30 November 2011

Bowling...Bowling..in Loving Care

ok nie last aktiviti aku sesudah penat dengan dinner n penat dengan ronda2 perlis..tibe la ms ye aku breasfast bersama dengan myhubby bersame kawan2 ku..yang buat aku suke sangat masa on the way nak pergi kedah..d'orang bagi cam atau ms untuk bersama dengan hubby aku nie la..sepanjang dalam kete aku bermanja n berborak2 dengan die cter masalah cni..tapi die tetap mendengar aku bercter..die banyak bagi aku bercakap n bercter..time nie majuk2 sayang aku d'buat ye..tapi aku ske sangat bila jumpa n bemesra dengan die..sampai sudah dekat pacific kedah enjoy 2 time...









ok nie last pic daaa...sebab esok myhubby xdapat hantar aku dekat stesen bas..so hadiah aku dapat..tutttttttt...biarla rahsia k..hanya aku dan die je taw dalam hal nie..hahahah..xder melawak je..baby very love hubby...

0 comments: