Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Saturday 26 March 2011

Events @ Reunion IKBN K.PERLIS...

hey sume aku tengah fikirkan masalah yang xberapa besar sangat sebab events nie aku buat pertama kali dekat IKBN xpernah buat lagi sebelum nie..tapi dengan berkat kesabaran aku ramai yang setuju tentang events yang bakal aku anjurkan nanti..bila ramai yang bersuara banyak plak kerenahnye nanti..aku tanya p'dapat dari mylove die ade bagitahu pelbagai2 cara sebab aku lantik shakir sebagai pengerusi dalam events nie..& aku sebagai pen.pengerusi bila semangat nak buat benda nie rasa macam nak buat masa yang terdekat..hehehe..myb sepanjang aku 4bulan dekat perantauan nanti aku serahkan keje nie dekat k'shu & mylove..& AJK2 yang lain..aku xmau ade budak2 len kata pape..aku just mau events nie hepining & xboring nanti..aku sanggup abis duit untuk sume 2 nanti..aku mau kawan ku nanti akan naik membuat persembahan nanti..

Aku xmau events nie 100% cik2 ikbn yang lakukan..aku nak tujuk bahawa aku & tahap 3 2009 mampu buat events macam nie pada tahun nie..semoga events nie nanti akan membuat IKBN kp mampu melaksanakan nanti untuk tahun hadapan..amin..

0 comments: