Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Monday 28 March 2011

Perlukah aku...

Hai fren...aku susah hati sekarang..risau tentang events 2..aku takut Timb.Pengarah xbg aku & budak2 nie wak events macam 2..tapi aku nak sangat events 2 & ingin buktikan yang aku mampu buat events macam 2..Sayang Help Me...aku kerisauan..selagi En Halim xsetuju aku & kawan2 xdapat nak buat events 2 nanti..Aku col dekat puan ros tadi..puan suh aku bagitahu sayang hal nie..sekurang2nya sayang leh follow up dengan cik wady & cik azuar..Selagi benda nie En Halim tak setuju aku rasa hampa sangat2 kecewa sume 2..ape yang ak perlukan untuk handle benda nie..Aaaaaaa jeritan macam orang gila..hahahah...

Paper Work aku dah settle dah   yang sayang punye pun aku dah pos lunch tadi..aku perlukan kawan2 untuk settle benda nie..aku xmampu untuk berdiri s'orang diri nanti..kekuatan aku  dekat kawan aku   , lau la dekat dengan kawan2 sekarang jugak  kan bez..leh la taye p'dapatan s'orang..lau sayang  mampu kah die buat sume nie..aku mau mintak kerja dekat perlis je..tapi umi mesti xbagi  takut g dekat sana nanti..cmne nk bincang dengan umi nie..die bukan faham sangat masalah anak2 nie..lau boleh die nak anak2 sume dok  dengan die..tapi aku mau bebas macam orang lain jugak..Ya Allah  cmne ak nak bagitahu sume nie dekat umi nanti..uhuhuh..

0 comments: