Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Saturday 26 March 2011

Berita Gembira Ku...

samekom sume n selamat malam..sorila dah berapa ari dah aku xbebel dalam nie sebab bz dengan event lagi & banyak benda kne buat sebelum aku masuk keje nanti..hah sebut pasal keje aku dapat berita bekk punye..hahaha.." aku dah dapat job dekat kementerian kesihatn" xpe xkisah keje pape pun asalkan keje jugak..walaupun sambilan selama 4 bulan aku bersyukur sangat2 bila dapat rezeki nie..walaupun ciast xdapat tapi tuhan dah bagi peluang kerjaya aku dekat kementerian kesihatan..alhamdulillah syukur sangat2..tapi yang sedih ye mau tinggal adik2 yang aku sayang..xpela just 4bln je aku merantau sebagai s'orang wanita yang bekerja..Bila dapat col dari kementerian aku terus mesej dekat mylove yang aku dapat keje dekat kementerian & wish "congre 4 me" thanks myLove..dengan gaji ku nanti aku nak simpan untuk kawin & buat belaje aku nanti..hahah..fikir hal kawin suda..xpela kita lupakan benda 2 dulu sebab lambat ag la aina sabar2 k..


0 comments: