Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Friday 31 December 2010

Tanggal 20 Jun 2009


Keesokan paginya ade gotong-royong dekat umah cik halim sebab malam nanti ade dinner tahap 3..Aku pujuk shakir suruh kembali dekat aku tapi shakir suruh beri masa untuk die fikir..Fikiran aku buntu masa tu..hanya air mata yang mengalir di pipi aku..Aku tak dapat buat kerja masa tu sebab dok fikir hal die..Malam sebelum dinner aku pk malas nak p sebab mood tak de last-last aku mintak bantuan dekat ina..Ina lah yang settlekan masalah aku dengan shakir..shakir dapat menerima aku balik dan tarik balik kata-kata kasar dekat aku..Terima kasih ina sebab banyak tolong aku dalam hal aku nie..Tak dop ina aku tak tahu perhubungan aku dengan shakir macam mana hari tu..Tiba malam dinner shakir mintak maaf dekat aku sebab kesilapan die yang telah die lakukan..Malam itu jugak la aku bergambar dengan shakir dan kemarahan aku dan die reda..aku maafkan die…

0 comments: