Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Friday 31 December 2010

Tanggal 29 Mei 2009

Secara rasminya aku menjadi hak milik Muhammad Shakir Bin Abd Ghafar. Aku pun tak tahu macam mana boleh terima die maybe sebab die baik,hormat orang tua dan rajin..masa mula-mula aku nak couple dengan die malam pertunangan abg ke 2 aku..Shakir nie banyak yang ade pada die ciri-ciri lelaki idaman aku.Shakir banyak menghiburkan hati aku..Aku terima dia dengan seandainya apa yang kurang pada die aku dapat terima..Malam aku couple dengan shakir,shakir  suruh aku buka leptop dan buka lagu Dealova lagu tu menjadi lagu tema aku dengan shakir buat pertama kalinya..Dan lagu itu membuat aku mengulangi setiap kerinduan yang datang.

Walaupun shakir jenis tak smart tapi di mata aku shakir tetap smart,bergaya,stail n ciri kepimpinan ada pada die..Walaupun shakir muda pada aku, aku tetap hormat die sebagai kawan dan sebagai couple aku..Dulu aku panggil shakir @ ket je tapi sekarang dah panggil dengan panggilan ‘SAYANG’ ..hehehehe….





0 comments: