Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Friday 31 December 2010

Tanggal 17 Julai 2009 ( BesDay My Dear )

Pada hari sabtu aku dan geng2 landskap sewa kereta sebab buat konvoi ramai2 p alor star alang2 P kedah baik aku p juga sebab nak sambut besday gewe aku.Nie la pertama kali ak couple dan merasai bahagianye hidup bercouple nie.Shakir banyak mengambil berat pasal aku tambah2 time aku demam..Sampai je kat kedah aku tunggu geng2 yang lain datang..aku tunggu shakir dekat masjid zahid dalam setengah jam lepas tu shakir n the geng mai..Lepas jumpe geng2 lain baru la nak bertolak p dusun buah durian n lepas tu p umah die dan berkenalan dengan family die..Family die baik sangat2 sampai kakak die n kak ipar die pesan kat aku suruh jaga shakir dengan molek2..Kebetulan aku beli barang2 yang kak die pesan dan aku bagi sendiri dekat kakak die..masa dekat umah die aku neves jugak la sebab budak2 nie dok perli2 kat aku tapi lepas itu aku , shakir n the geng keluar p jalan2 dekat alor setar..Aku n shakir naik kereta sekali.Sampai je dekat city plaza kitaorang berpecah r antara kapel2..Yang paling hepi shakir pegang tangan aku time berdua-duaan..hehehe..Lepas tu ak , shakir , gaza dan iLa p naik kereta sekali sebab nak p makan dekat ayamas sambut besday shakir..and that aku bagi hadiah dekat die..hehehe… hadiah itu aku harap2 shakir pakai… :’-)



0 comments: