Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Friday 31 December 2010

5 Ogos 2009 ( p Perak kursus Mpp )

Kursus Mpp nie sebenarnya untuk Biro Mpp je tapi shakir p perak tinggal la aku dekat kelas lepas balik dari kelas kak mas n kak intan  panggil aku..mau tak terkejut diorang semua bagi nama kat cik nurul untuk pergi kursus tu..Aku apa lagi kalut la dengan baju2 tak simpan..last2 aku mintak bantuan zakiah untuk tolong aku simpan baju2 tu..Aku pun hantar mesej dekat shakir die macam sungguh2 nak aku pergi..aku dengan tak sengaja buleh setuju nak pergi nak..bayangkan geng2 kapel je diorang pilih…dalam kul 2.30 petang aku n yang lain bertolak la p perak untuk mengikuti kursus tersebut.
Kursus itu aku ingat bakal2 Mpp rupa2nya kursus untuk belia boring giler2 r..Tapi bez sebab bersama dengan shakir selama 2hari..Dekat sana shakir demam tapi tak teruk sangat la aku tetap nak jaga shakir walaupun seminit..Semua hal2 makan dan minum die aku jaga dengan molek..aku nak buktikan yang aku boleh jaga shakir sampai akhir hayat aku dan sentiasa berada di sisi die selalu.
Masa nak balik IKBN K.P aku dengan shakir dok dekat belakang sambil borak2 dan bergual dengan die..Shakir pun jenis suka bergurau juga...Aku beli burger KFC dan makan bersama2 dengan die lepas itu tibe2 shakir nak suap aku, aku segan last2 aku makan jugak la nanti merajuk pulak die..aku berkongsi makanan dengan die n suap biskut dekat aku…hepi sangat2 sebab hari bermakna buat aku..time tu la aku dapat bermanja2 dengan die , biaq la dalam bas IKBN tapi die tak lupe tanggungjawab die dekat aku sebab makwe die..Ketika dalam bas shakir tunjuk dekat aku tali pinggang yang aku bagi dekat die time besday dulu …Lepas tu die dok mintak tangan aku..ingatkan apa rupa2ny nak pegang tangan aku…dari perak sampai ke IKBN aku dan die tak lepas langsung sampaikan nak bersama dengan shakir lagi rasa sekejap je bermesra dengan die atas bas…sampai aje dekat IKBN aku bersalam dan cium tangan die dan aku cakap “ I LOVE U AND MIZZ U SO MUCH”dan die balas juga yang aku kata dekat die …Terima Kasih Sayang…ayang sangat2 bahagia dengan sayang…


0 comments: