Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Friday 31 December 2010

2 – 4 Nov 2009

Program ini untuk geng2 tahap 3 je kitorang sume p sana..yang hepinye aku dapat  duduk berdua dengan die dalam bas..hehehehe…sampai aje kat baling aku , ina n shakir 1 kumpulan dengan die..sampaikan naik bukit dekat Lata Gading pun aku pegang kuat2 sebab aku ini jenis takut tinggi sikit..haha…kemana2 pun aku dengan die je…ina pun macam bagi peluang bersama dengan shakir..malam BBQ 2 lewat sikit sebab ade masalah ckit shakir ajak aku pergi teman die beli burger kat kolam air panas…kat situ la aku rasa bahagia sangat2 n hepi sebab dapat bersama dengan die pada malam tu..Siap aje BBQ shakir menyuap aku makanan kat aku..masa tu aku segan jugak tapi aku tetap ambil hati die…Aku mau jaga die sampai akhir hayat aku..Aku harap ada lagi masa bersama dengan die sebelum aku balik Kelantan akhir tahun ini..Aku mau hubungan aku berkekalan sehingga anak cucu..Dan hubungan aku direstui oleh kedua ibubapa..








0 comments: