Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Friday 31 December 2010

31.12.2009

time 2 malam last aku dengan shakir..bukan break..tp stdy nak abis dh so malam 2 dinner untuk ak,shakir dan kwn2..mula2 ak hepi jgk la..pas2 lepah dinner lectrer kte k'orang sume kne b'maafan antara satu sma len..lepas je dinner uyu n azie suh ak dok sekali dgn shakir dkt atas bas..sb d'orang nak ambk pic aku dengan shakir time 2 aku dah pegang tangan sayang dengan kemas..lepas je pegang tangan die aku terus menangis dekat bahu die..sayang taye nape nie ayang..aku cakap " ayang sedih nak tingal sayang n xnak berjauhan dengan sayang"..aku menangis sampai ke dewan makan..time jugak la k'mas pasang lagu nasyid hijjaz @ brother..lagu perpisahan..selepas b'maafan aku menangis lagi sampai sume orang dah xtahan dah terus naik dekat asrama..tapi aku n ila still lagi dekat dewan makan 2..aku menangis depan sayang..sampaikan sayang tolong lap kan air mata aku time 2..aku terharu sangat2 time 2 sampaikan sayang pesan dekat aku..."ayang , sayang tetap sayang dekat ayang...sayang nak hubungan nie b'kekalan walapun duduk b'jauhan dengan ayang..die kiss tangan aku..sampai aje dekat asrama aku terus buke hadiah yang sayang bagi..bila buke..so sweet...!!!








0 comments: