Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Friday 2 November 2012

Aku Terima NikahNya...

GoooooodddmmOooooNNiikkk u oll...ari nie bangun awal..ntah pape arinie btl2 xleh tdo selepas subuh..ade hidayat masuk ke pe nie..hahaa...mle2 bangun solat subuh lepas 2 aku jemur kain yang basuh semalam..dok lading2 jap terus xdapat tdo..so pe ag lepak2 myfamily arinie..hehehe..bab kte kwn ak ( orang bahagia kate kan ) siot je...hahahah,,ok title arinie adalah AKU TERIMA NIKAHNYA??? pe 2??pe yang korang faham dalam hal nikah2 nie??ok untuk pengetahuan korang sume apabila sesorang yang akan menjadi hak milik bagi seorang lelaki yang dan menikahi dan d'cintai...soooo so sweeettiieee ma..ade 2,3 , 4 rakat yang aku suke dalam citer AKU TERIMA NIKAHNYA 

p/s : "Sebab Awak Lelaki Pertama Dan Terakhir Dalam Hidup Saya.. Awaklah Pelindung , Awaklah Sahabat Dan Awaklah Segala-galanya Bagi Saya.. Dan Abg... Abg... Abglah Syurga Bagi Saya..."


p/s : Kadangkala orang yang mencintamu adalah orang 

yang tidak pernah menyatakan cintamu
Kerana orang itu takut kau berpaling & menjauhinya..
Dan suatu masa dia akan hilang dari pandanganmu..
Kau akan menyedari dia adal


berkawan biar seribu b'cinta biar 1..
2 MyLove i waiting 4 u..
aku ingin menjadi halal untuk mu...I'allah Sayang

0 comments: