Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Wednesday 31 October 2012

Rindu dekat X'Students

Samekom wahai2 budak2 blog...Uissshhhh pejam kelik dah masuk bulan 11 dah nie..aduhhhaaiii thn dpn dh umur 25year n MycYunk 24year..tahun depan masuk 4year kapel dengan Muhammad Shakir nie..emmm mudah2an p'hubungan aku nie b'kekalan hingga akhir hayat...Ok arinie no story pasal MycYunk tapi mau cter pasal MyStudents..emmm semalam dorang ade mesej and col ak mle2 b'tye ak la (alhamdulillah) ade jugak X'students ak col b'tyekan kaba aku...terima kasih byk2 ya..bnyk topik tapi topik y aku ambik adalah ( KONVO ) korang taw konvo pe?? setelah lame stdy so konvo nie mcm m'hargai pelajar2 yang belajar dekat kolej la..budak2 landskap sekarang ktiadaan pengajar dorang..so dorang ajak aku pergi konvo dorang so aku cakap sori la aku xder cuti untuk p sene..pada 9/11/2012 plak PPL untuk budak2 Landskap..dorang amat memerlukan aku untuk PPL nti..sori sangat2 aku xdapat jumpa korang sume..PPL nti pandai2 korang k..aku hanya mampu tersenyum n wish Goodluck je untuk X'stdents ak..

0 comments: