Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Saturday 16 July 2011

p Kedah....seronoknya

salam sume lame dah aku xtulis dah blog tercinta aku nie..now dok dekat melaka ag jauh dengan buah hati & family..kadang2 kerinduan 2 datang..15 Julai 2011 tiket aku d'jangka betolak ke negeri kedah..16 julai 2011 kerinduan aku dekat Muhammad Shakir terubat kerinduan 2..semalam hari kebahagian aku bersama dengan die walaupun die xberapa chat tapi die tetap nak kuar dengan aku..Terima Kasih Sayang..17 Julai 2011 " HEPY BESDAY MYPRINCE" semalam aku dah wish dengan hantar MMS dekat die..hope die bangun tidur nanti dapat tengok mms yang aku post dekat die 2..heehehheh..Love u so much..muaaahhh..

 Hadiah Untuk MyLove
 Kebahagian kami tetap untuk mu..
 same cantik sama pandang..
 muaaaahhh cinta sayang..
yang teristimewa..





0 comments: