Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Thursday 21 July 2011

Diriku kini seorang Warden & Pengajar....

samekom sume..lame dah ak x coret2 dalam mylove blog..so cter terbaru aku disini macam biasala..seorang pengajar dan yang terbaru adalah warden perempuan..eee seram dengar nama warden nie..walaupape pun semalam adalah kenangan aku bersama budak2 baru dan lama dan salam perkenalan dari seorang warden..so aktiviti aku semalam adalh melawat tempat2 dan berkenalan dengan mystdent..so d'orang banyak cter dan banyak meluahkan perasaan d'orang dekat aku..tapi sedih jugak la iye mana xpenat minggu orientasi pun aku jugak yang kene handle sampai kene taik plak 2..tapi xpela bukan selalu kene..uhuhuh..( nada sedih )so sekarang aku budak2 perempuan dalam nie adalah bawah jagaan aku sekarang..amanah d'orang dekat aku amat kuat sekali.. sampai sekarang demam aku xhilang lagi..cerita nie aku xbagitahu lagi dekat myBaby n aku dah jadi warden perempuan..xsabo aku nak cerita dekat die..hehehe..aku taw die tetap baca mesej aku dengan senyuman yang comel die 2..hehhee..

0 comments: