Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Wednesday 1 June 2011

Perlis vs Kedah Mariiii....

Salam sume...arinie memang  sakan aku meronda2 dekat perlis & kedah nie..bukan pe mula2 plan nak jumpa cik wady tapi..hampa jugak la sebab ingat nak bincang hal nie dekat die lebih detail lagi..xpela propasal 2 aku dah email kan die sebelum aku p perlis..tepat jam 9 malam aku tiba dekat perlis dengan suasana yang amat sekali...memang rindu giler2 dekat perlis..sampai aje dekat umah k'ida ( kak angkat ) aku terus aku mandi & rehatkan badan yang rasa penat yang amat sangat..


Tepat Jam 10 am ( 28.04.2011 )

Nie la pertama kali aku naik motor dari umah kak ida sampai kuala perlis tapi yang paling syok adalah suasana dekat sana peeerrrrhhh amat & damai sekali terasa jugak la sejuk2 d'badan nie..eheheh..
setelah sampai ke kuala perlis aku telah menempah kete kancil untuk kegunaan aku nanti..bermula la perjalanan aku m'ambil adiku ( ila ) & p ke umah katering 2 tapi sayang empunya diri xder plak..selepas itu aku dri perlis ke kedah 2..sampai dekat kedah bertemu kawanku bob tapi aku rindu nak jumpa die..huhhuhu..
die je yang aku sayang..

0 comments: