Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Thursday 2 June 2011

I-CITY maaaiiii...

Hai2 sume...arinie aku tencion gler2 sebab banyak sangat benda yang aku fikirkan dalam pala otak yang sewel nie..hahahah...d'sebabkan serabut myfren kak azah ajak aku kuar untuk tenangkan fikiran aku yang tengah serabut nie...yang d'impikan m'jadi kenyataan tempat yang aku nak pergi 2 dah sampai akhir ye..Bezzzznya..heheh..aku berterima kasih untuk kak azah sebab bawak aku tenangkan fikiran aku nie..aku bila serabut or tencion aku akan menangis sampai lega sampai aku dapat rasa lega bila menangis nie...so berbalik kepada I-CITY 2 tempat 2 memang bezzz gler2 & enjoy bila dah tenang aku mula senyum2 n ketawa..heheh..so d'sebabkan p I-CITY ak nak upload mypic la yang mana sempat aku posing k...



















0 comments: