Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Thursday 5 May 2011

Vagaries of life in love

Samekom Fren..lme dh xupdate blog nie al'maklum la bz sikit 2 yang xsempat nak conteng2 dalam nie..okla ak xmo bebel dalam nie panjang2 tajuk kali nie mengisahkan tentang "Kehidupan bercinta" semua orang ade couple kan?? so aku nak bercter hal2 dalam p'cintaan  nie..ak nie dah kapel 2tahun dah pernah gaduh & xpernah nak cari orang lain la..tapi kali nie kisah kawanku..kawan ak yang laki nie asal jauh dari semenanjung malaysia tapi bekerja dekat KL..sebelum2 nie pun die pernah kapel dah ramai dah die kapel..dalam kapel dengan some1 pun die leh kuar n kapel dengan orang lain jugak..pe punya laki la..

Semalam aku xberapa chat sebab Jangkitan Demam virus mana ntah la tbe2 aku yang kene demam k'orang nie..issshhh. dasat btl virus 2..tibe2 ade 1 panggilan coll...( time 2 dok stdy dengan group) nama yang nek dekat fon aku adelah " adiku" so ak angkat la tibe2 kuar suara menangis pelik jugak la..aku tye balik " nape nie ngis" banyak kali jugak la aku tanya adik aku 2..Last sekali die kata " akak..C ( bukan nama betul ) die mintak break dengan adik" tersentap aku dibuatnya..aku tye cmne leh berlaku nie?die kte perasaan cinta n kasih sayang dah xder dalam diri C nie..nape la p'pisahan mcm nie boleh berlaku sedangkan selama nie d'orang bahagia sangat2 tapi jodoh d'orang xpanjang jugak..sape xsedih bila orang yang kita sayang tibe2 putus dengan kita..??k'orang bayangkan d'tempat budak 2..kecian sangat2 sampai menangis n xkate pape dah..hope adikku Norfaesha tabah mengharungi liku2 kehidupan dengan lebih tabah lagi setiap pertemuan & perpisahan telah d'tentukan oleh Allah s.w.t..


0 comments: