Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Monday 9 May 2011

Die Yang Ku Sayang...

For MyHubby Muhammad Shakir Bin Abdul Ghafar..ayang sayang sangat2 dekat Baby..walaupun berjauhan dengan die , die tetap jaga aku time aku demam..die la doktor aku selama aku sakit..everytime die akan mesej suruh makan ubat..tepat jam pukul 7am ( Honey time 2 breakfast & jgn lupa mam ubat )sebelum p keje..walaupun k'orang mesej kadang2 tetapi die tetap risau bila aku sakit or demam..anytime aku mesej die walaupun nak kuar p dengan kawan2..lagipun demam aku belum sembuh lagi sejak nie..sakit tengkak yang teramat sangat tapi baby sentiasa suruh aku pergi hospital takut nanti demam aku semakin melarat..Baby banyak berkorban untuk ayang..sape xterharu bila orang yang kita sayang die sentiase d'sisi aku..4 myhubby I still Love u so much..Terima Kasih untuk segalanya..Mama Sayang Daddy v(^_^)v


0 comments: