Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Sunday 17 April 2011

Sweet Memory 4 Me...

Nie la pertama aku rasa terharu sangat2 sebab sayang amat mencintai aku sepenuh aty die..& aku berharap berhubungan aku dengan die jika d'izinkan tuhan..time dekat menara alor setar aku berhenti lepak2 dekat taman 2 berdua dengan sayang..aku citerkan sume cter dekat die..aku menahan air mata aku tapi hati s'orang wanita akhir ye kalah jugak..dengan titisan 2 aku perlukan die untuk meluahkan aku perasaan ak..& citer dekat sayang pe yang masalah aku nie..time 2 dengan sedih tapi sayang tetap mengembirakan aku dengan gurau senda die..nie la pertama kali sayang bergurau senda & pegang tangan aku time aku perlukan die time 2.aku hepi sangat2 bila gurau 2 buat aku tersenyum s'orang diri..die letakan tangan die dekat paha aku..bagi semangat untuk aku..yang xtahan masa die cubit aku dekat lengang aku nie..siap cakap " Geram Sayang dekat ayang nie" dah la dapat pujian dari sayang..time 2 aku pakai simple je tapi biar nampak menarik d'mata die..yang bez sekali lau k'orang taw sepanjang ronda2 dekat kedah xpernah nak lepah tangan die dekat aku..hepi sangat2 time 2..walaupape pun aku bersyukur sangat2 bila d'kurniakan s'orang lelaki yang macam sayang..pernah dalam hati nak menduakan die & putus dengan die..mudah2an sayang d'berikan pkerjaan yang elok..semoga suatu hari nanti ikatan aku nie d'restui oleh kedua2 blah pihak..dan tiba masa nye aku mlu fikirkan masa depan aku dengan die.I LOVE U SO MUCH...


0 comments: