Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Sunday 17 April 2011

Hari Yang Mengembirakan...

Hahaahaha....akhirnya aku sampai jugak dekat negeri ke2 aku..iaitu kedah..tepat jam kul 4.30 pagi aku sampai jua dekat Sahab Kedah..samapi dekat sana aku tumpang dekat umah kawan baik ku (izma) mak die yang paling spoting xlupe ayat 2 " Adik biaq aina kuar dengan shakir nti kte kuar len ek "..jam b'bunyi tepat jam kul8 pagi aku bangun dari  tidur terus aku mandi pagi..lph 2 aku sarapan pagi bersama2 ke2 ibubapak izma..tepat jam kul 11 pagi kereta Mylove sampai dekat kediaman umah izma tengok sekali kenderaan myLove sampai..lepah 2 aku & sayang kuar sekali & berdua aje..hehehe..bermula destinasi pertama aku adalah Jitra kedah lepas 2 sayang bawak aku ke tempat amat sweet sekali iaitu Tasik..tasik 2 time 2 agak panas la jugak tapi just lalu je..
sampai aje dekat Pacifik Kedah aku nak cari kasut & handbeg..sekali sayang belaje ak keronsang n kasut..die kate " ayang nie hadiah untuk ayang semperna besday aku ari 2...dengan perasaan terharu ag hepy terus aku mengucapkan terima kasih untuk sayang...

 Nie kasut yang sayang bagi dekat aku...
nie plak keronsang yang d'hadiahkan oleh sayangku 








0 comments: