Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Wednesday 9 March 2011

Inteview Kementerian Kesihatan..

Salam sume harinie aku nak citer tentang inteview aku tadi la..istilah orang melayu kata temuduga..hahah...hepy je inteview tadi syok & seronok..sebab ramai2 masuk..panel tanya pun tentang diri sendiri pas2 keje nie nie macam Banci jugak la..Tapi nie Banci kesihatan..ari 2 banci tentang penduduk d'malaysia..Panel ade tanya aku sanggup tak kuar dari negeri sendiri..aku cakap "ya ak sanggup" keje sekarang susah jugak la..pe yang penting semangat tu ade..keje berpasukan ade dalam jiwa aku & sume..So lau dapat keje 2 aku myb aku terima sebab aku mau pengalaman baru dari mana2 pihak...Mudah2an rezeki dekat kementerian 2 ade la..Lau dapat bulan 4 nie die akan coll @ email dekat email ak la nati..I'allah dengan izinan ke2 ibu bapak ku...aku hendak keje luar dari daerah ak..Cari pengalaman baru nanti..


KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA

0 comments: