Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Monday 14 March 2011

HaRI Yang Menyedihkan...

Tepat Jam 10.15 pagi tadi...aku dapat paggilan telefon dari kawan baik aku ( Izma ) die hepi sangat-sangat bila yang inteview hari 2 dapat masuk..so aku bangun dari tidur pagi tadi terus aku buka laman web ciast..bila buka tengah check nama aku ingatkan ade la..Tapi amat menyedihkan untuk aku & family jugak la..Mydad n mymom kecewa sangat-sangat bila dapat tahu yang aku tak dapat study..So dari semalam ag aku dok fikir benda nie..nape dok cakap hal ciast je nie..rupa-rupa2 ye result dh kuar..huhuhuhu..sedih sangat2...selepas  itu aku mesej myLove & bagitahu yang aku tak dapat ciast 2..Menangis aku bila dengan sayang..jiwa wanita lemah bila yang diharap xdapat..Sayang cuba untuk menceriakan aku semalam tadi aku perlukan masa untuk tenangkan fikiran aku...tapi aku dah ok dah..myb bukan rezeki aku daaaa....



0 comments: