Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Sunday 6 March 2011

Bez Story...;-P

Ok kawan2 sori dah lama xtulis blog nie..al'maklum je la bz dengan jenduri maulidur..so penat & letih je la..
so semalam kemarin mylove colling aku..heheh..yang hepi ye die nak belikan aku nombor telefon baru yang sama dengan die..ala2 no.kapel la jugak..Thanks mylove..dah tiba masanya aku tukar no.fon nie sebab ramai sangat orang xkenal dok men mcol la msg la..mtak2 cepat la dapat no.fon 2..


Yang buat aku terkejut myfren uyen dah bawak sang bunga ye time kenduri hari 2..mau xterkejut budak yang aku kenal selama nie pemalu & peramah sebaliknya dah m'punyai teman..Al'maklum la uyu jual mahal so uyen terima je awek 2 buat kapel..4 myBff Uyen hepy 2gether ok..Hope cepat2 la kawin..heheheh..>macam la ak dh kawin<..hahhaha..



0 comments: