Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Monday 28 February 2011

Inteview Bersemangat...

Semalam balik dari lepak dengan kawan2 sampai aje dekat hotel ak tukar2 baju..pas2 ketar untuk study jap..lepas 2 aku xtaw cmne leh t'tdur..sebelum study 2 aku meseg sayang " B kejutkan ayang ek"..Tepat jam kul6.45 myfon berbunyi & meseg sampai " ayg dh siap2 ke lum??Baby ucuk syg nie dh mandi lum??ak terus balas "Yes Mydear Cinta dh bangun dah.."...aku ade bagitahu yang aku takut sangat bila nak inteview nanti syg bagitahu n suh aku bace ayat2 @ zikir..xbagi neves..sayang bagi nasihat dekat aku supaya buat yang terbekk..semoga aku jawap dengan semangat.." THANKS MYDEAR" bila dah masa ye time aku..aku betul2 dapat menjawab pe yang panel tanye...Hope aku dapat masuk dekat sana 2 la impian aku selama 2x inteview ciast..


Cayok2...Cayok2..

0 comments: