Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Saturday 5 February 2011

Study vs Mydad Sakit...!!!

Hey Geng...Harinie aku xtaw nak stdy pe..walaupun jauh lagi inteview 2 tapi aku macam xder mood nak stdy fikiran dok melayang lagi mydad sakit plak..Mydad kene masuk wayar & pakai pack saluran pundi kencing die 2..p jalan2 pun kene pakai tiup 2..Dalam masa seminggu nie die kene pakai benda 2..Perasaan aku sedih jugak la bila orang yang kita sayang tiba2 sakit serta merta plak 2..Semalam pun mymom meseg dekat abg long suh mai hospital dalam kepala otak aku nie macam-macam fikir..mau je menangis semalam bila tengok mydad dekat katil hospital..Fikiran aku buntut dok fikir hal mydad nie..aku terus meseg mylove dan bagitahu yang mydad sakit..kalau la mylove ade dengan aku semalam mau aje aku menangis d'bahu die..aku nak kate yang aku perlukan die wak masa sekarang..huuhuhhu..4 mydad anak mu sentiasa m'doakan k'sakitan mu..



0 comments: