Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Thursday 3 February 2011

My Besday 23 Year 4 Feb...!!!

Detik pukul 12 malam genap la umur daku 23year...yang terharu sekali masa 2 ibarat maca cinderalla bila dh bila masa sume akan bertukar...tapi aku tak la sampai macam 2 sekali..Thanks You 4 MyLove orang pertama wish mybesday semalam..ayat-ayat sayang buat aku terharu sekali & tidak tahan air mata untuk semua 2..& Thanks 4 myfamily & myfren..terharu jugak la bila ade orang yang sayang dekat kita..tahun nie tahun ke2 aku besday dengan sayang..Impian aku untuk sambut besday dengan sayang dekat sini tak kesampaian sebab aku perlu fikirkan masalah kewangan sayang jugak..Tapi xpela wish dekat aku cukup untuk menghargai sayang..But I still Lurve u..Cyg dekat baby...!!!

Thanks MyLove 4 Wish MyBesday To Me...!!!

0 comments: