Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Wednesday 19 January 2011

Hepy & Semangat Kembali...!!!

Semalam aku moody sangat2 xtaw nape..fikiran nie melayan2 dok pk..tapi xtaw pk ape..tp sekarang mood kembali ceria sebab mylove col dalam 15minit jugak la dok cakap2 dengan die..last terputus sebab kredit sayang abis..aku share kan kreadit aku dekat sayang rm5..tapi die macam marah jugak la..sayang kate " syg call pun sebab rindu dekat ayg g pun bukan selalu pun & 1 ag mesej die "syg xnak m'bebankan ayg ag dh mcm2 ayg bg dkt syg smpai tak terbalas budi ayg dkt syg"..aku just bls "ayg xnak pape syg b'bls bdi nie..ckup ayg dh ad syg n y slalu ad b'sme dgn ayg time ssh n sng..ayg bkn jns b'kre ckup ayg ade syg"..aku t'haru sangat2 bila sayang kata sayang sangat2 dekat aku..Die la kawan aku & die jugak boyfren aku untuk selamanya..hehehe...



0 comments: