Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Monday 24 January 2011

Demamku Kembali Pulih...

Kisah ku aku xtaw cmne nk start nie...dah 2,3 hari aku dah xsedap badan so aku buat2 sihat je la..time 2 mydad suh basuh kete waja die..aku bsuh kete tanpa teman..malam sesudah magrib rasa lenguh2 badan..so aku tidow awal dari hari biasa..xsilap aku tengah malam badan ku rasa panas sangat sampai tak tahu nak kata ape dah..sesudah subuh aku bagitahu dekat mymom yang aku demam..memang teruk punya demam sampai muntah , makan xselera dengan kepala berpusing-pusing macam bumi nak jatuh..huhuhuh...


Keesokan Harinya :
Aku tidur awal tapi mata aku xleh nak tidur sebab ye belakang telinga aku tiba-tiba sakit xsilap aku dalam kul3.30 pagi aku mesej dekat mylove yang aku xleh nak tidur..tepat jam kul5.45pagi aku kelihatan ruang tamu ku cerah..terus aku mencari mymom...terus aku mengadu tentang kesakitan nie..dalam kul6 pagi aku mesej mylove & bagitahu yang mymom suruh aku pergi dekat hospital..Doktor bagitahu aku yang aku badan lemah dan penat myb buat keje kuat sangat..lepas aje balik dari hospital terus aku mesej dekat sayang yang aku demam kali nie paling teruk dalam hidup aku..huuhhuh


0 comments: