Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Friday 14 January 2011

Akhir Ye Daku Pergi Kedah...eheheheh

al'kisah citer nie...mylove bagitahu tentang ade tahap dip dekat paper ade buka..so diploma landskap itu kene pergi inteview..so aku bagitahu mymom n mydad yang dip landskap ade buke..bincang punye bincang last pergi la aku,myparents & myfirst bro..Samapi aje dekat Hotel Seri Malaysia mymom tanya dekat kaunter ' ade x dari kementerian sumber manusia wak inteview...time 2 aku pelik jugak la nape kerajaan wak inteview hari minggu & dekat hotel pulak 2...Xpela dalam fikiran maybe diorang kaya kut wak inteview dekat hotel...


Malamnya..;
Time Dinner at MyLove n Izma..Berdebar-debar aku time tunggu izma sampai dekat hotel..tepat jam 8.45 malam izma sampai dekat hotel..mybro join sekali..die xnak drive..so izma jadi drive k'orang malam 2...hehehe...
Dalam kul 9.30malam saat yang aku tunggu pun tiba mylove tiba dengan berbaju puteh & berseluar panjang & berwarna puteh kelabu..malam 2 borak2 & aku belaje mylove,izma & mybro makan pizza dekat area alor setar..Dalam pukul 10.30 malam k'orang posing2 dan bergambar berdua..Waaa rindu plak saat berpegangan tangan time 2..Yang paling bez time abg long pergi bayar pizza & shakir nak bergambar berdua..
time 2 la jantung berdeyup-deyup kenyang ibarat tiupan angin mansun la kata kan..Never giler r time 2..Tapi betul la orang couple jauh paling bez..Bila dah xjumpa lama tibe2 dapat jumpa...perrrhhhh tuhan je tahu bertapa manis ye pertemuaan yang membuatkan aku hepy sangat2...Terima Kasih Sayang sebab malam 2 dapat dinner bersama2...;-P

 Time Happening...lalalala..
 Nak balik Kelantan daaahh...After inteview..
 MyBaby Boy...
 Secocok Tak...heeheheh
 Time nie cover ckit sebab myBro ade...heheheh
 Waaaa Berpegangan Tangan 2...hehehehe
 So Sweet Couple..heheheh
 Lurve You Baby..
Edit & Nice Picture...

0 comments: