Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Sunday 16 January 2011

After Back 2 Kelantan..!!! I Miz Sayang...

selepas aje balik inteview dekat kedah..hati aku terasa sunyi sangat2 pas2 tiba2 kerinduan aku dekat sayang makin terasa..aduiii seksa ye bila rindu datang..2week ago..thusday 6.45 pm..Mylove miscol time 2 aku dok drive kete so aku mesej jugak dengan die walaupun xbiase main mesej time bawak kete nie...Bayangkan seminggu lebih xmesej time perrrhhhh xleh nak kte dah..hepy,suke & tersenyum seorang diri pun ada la time2..
sampai sudah umh nenek mesej jugak la..Solat Magrib aku off dulu mesej dengan Mylove k'orang solat & mandi dulu..sesudah selesai sume 2 aku sambung balik mesej dengan sayang..sedar tak sedar Jam kul12.30..
sama2 dah letih dan mengantuk so k'orang pun sleeping Beauty..Sayang Wish ' Sayang Tetap Sayang Dekat Ayang & Take care'..Terharu suda time 2... ;-)


 Ayang Rindu Dekat Sayang...!!!


0 comments: