Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Tuesday 11 June 2013

Perlis Mai...15 Jun 2013

Fuh...fuh..fuh...kuat betul habuk dalam blog aku nie..nie la empunya tuan nie biz pye pasal xingat nak cleraner kan blog k'sayangan aku nie..so title arinie PERLIS MAI....yahooo...15 jun bakal tiba ke negeri utara lama sangat dah aku xpergi belah sana..i'allah jika jodoh aku berpanjangan i'allah bakal dok belah utara jugak..so ahad nanti aku dah janji ( istilah omputeh "Berdating " )..hahahaha..i'allah lama sangat dah xjumpa dengan cinta hati aku nie..pagi2 aku pun ade terima 1 picture yang aku tempah dulu..banyak syokk ye...

Nie coklat sempena ulang tahun yang ke 4 tahun( Bercinta ) not merried..hehehe..i'allah doa2 kan ok

sayang...xsabar menantikan hari yang bahagia dan ayang jaga sayang untuk selama (^_^)

0 comments: