Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Sunday 7 October 2012

Rindu Tuan Momo..

Samekom myblogger sume...sori xsempat nak update status blog..wak masa sekarang masa tidak memenuhi masa..almaklum la keje banyak lau bke pun just fb je..blog nie nak tulis2 cter2 yang best..so korang pe kabo sume mesti dah syok kan..arinie aku agak boring jugak la sebab ye keje xder so rilex time..cari punye cari aku terjumpa coretan rindu ku sama Tuan Momo nie...nie la coretan die


Bila hati rindu,
Mata ini ingin memandang,
Pada dia hati jatuh sayang,
Kerana hati ini rindu…

Bila hati rindu,
Wajahnya sering terbayang-bayang,
Fikiran jauh melayang-layang,
Kerana hati ini rindu…

Bila hati  rindu,
Ingin bersama jauh ku terbang,
Sangat tinggi setanding sang helang,
Kerana hati ini rindu…

Bila hati  rindu,
Aku lah bunga, engkaulah kumbang,
Hanya engkau, cinta ku sayang,
Kerana hati ini rindu…

Bila hati rindu,
Tak sedar malam menjelang,
Dan azan subuh berkumandang,
Kerana hati ini rindu…

Bila hati rindu,
Ku senyum pada suria siang,
Pancarannya terik sungguh berbahang,
Kerana hati ini rindu…

Bila hati rindu,
Jiwa ini ingin sekali pulang,
Ke daerah jauh tidak bersimpang,
Kerana hati ini rindu…

Kan bez lau MyCintaKu dapat membaca tapi die bz so aku luahkan khas untuk die..Ini la Ms teddy Momo Saya..( Hsome MyChubby )

0 comments: