Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Monday 6 August 2012

Lepaq Bersame Orang Tersayang..

samekom mylove blog...amboooiii sakan hepi nampak cik na kiter nie..ek mana x ye dpt jumpe buah ati tersayang dan berbuke pose bersma2..alhmdulillah rezeki untuk berjumpa dengan tercapai akhir ye.thanks myLove walaupun sekejap tapi ati banyak senang nie la saat aku tunggu selepas berbuka pose kteorang ambik masa untuk bersma2 n bagi masa untuk cter masalah masing2..so kteorang lepak2 depan masjid zahir alor staq kedah alah depan masjid je..so ak n bdk2 nie b'pecah dorang xmo ganggu untuk berdating bersama..so kali nie aku bawak biskut tat n kerepek pisang untuk bakal mak mentua & bakal kak ipaq..( promote biskut kak dayah )


petikan dialog pertama : masa berdating ingat ag " ayang , sayang mintak maaf sebab xmacam orang lain untuk bermesej n col" ak cakap " is't ok dear " ade kala ye kte sama2 bz sampai xder masa untuk bersama so masa yang ade kiter luahkan bersama walaupun sekejap..ati mule sayu tapi hepi sebab die xpernah nak buat aku sedih..terus ambik tangan aku " sayang cintakan ayang " Ya Allah masjid zahir jadi saksi cinta aku nie..hahaha..terasa nak lompat2 depan die..( berjalan sambil pegang tangga ak )sampai dekat adk2 aku ila n mariah ( nick ) bdk landskp..

 Posing2 dalam kete sewa...
 Ila pun nak posing jugak ek...
 Muke penat...
 In Kedah...
 Jam Besaq Alor Staq
 Due awek Cuunnnn...
 Me & mYCyunk
 Gurauan....
Akhir ye dapat makan n minum air sampai 4 guj..

0 comments: