Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Tuesday 12 June 2012

Dapat Hadiah....Yuppy..Yuppy..( Part 4 )

Ok nie last coretan aku mgu nie..dah nak balik melaka suda..xsyok btl ble dah nak balik nie..emmm tapi nak wak cmne masing2 dah keje ,keje ak mengajar dan sayang plak keje arah pkeje buat keje tapi masing2 dalam bidang landskap jugak r..so aku nak xmo cter hal keje time holiday nie..part last aku nie adalah ble dapat hadiah dari orang yang tersayang..jeng..jeng..jeng..u all nak taw ke pe hadiah yang aku dapat " kain telekong @ kain sembhyang " OMG terkejut dan terharu d'buat aku masa dalam kete sayang..sayang cakap " ayg nie buah tangan dari mak taw die suh buke hadiah dalam bilik nanti " aku cakap " pe nie sayang " sayang ye nak bke hadiah nie..jeng..jeng..jeng..sampai je dalam bilik aki buke balutan hadiah mak bagi sekali " Ya Allah mak sayang bagi kain smbhyang dan sayang bagi perfume untuk aku " ya allah menangis sorang diri dalam bilik..sambil peluk kain smbhyang p'berian bakal mak mentua mulia ye hati sorang ibu macam bakal mak mentua aku nie..aku xtaw nak balas cmne..just mendoakan kesejahteraan die je dari jauh..


 Pemberian dari yang tersayang...


Jasa ibu tetap ku kenang..nie la kain sembahyang pemberian bakal mak mentua saya..i love u mom..

0 comments: