Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Tuesday 15 May 2012

3 year Bersama dengan Mu...

Samekom bdk2 Blogs..malam nie ak amat terasa hepi sangat sebab ye akhir bulan5 nie ak dan sayang aku masuk 3thn kapel..addduuuhh cepat ye rasa kan hidup berkapel n bersame dengan die..malam kemarin aku col sayang & die bagitahu yang die telah d'naikkan pangkat lebih kurang "Assistant Enggineer" macam 2 la kut..alhamdulillah rezeki sayang d'permudahkan..kebetulan plak ari yang die bagitahu adalah ari mother day..so aku wish utk mak die sekali & esok adalah besday mydad n sambutan ari guru..tapi xsure kolej aku nie sambut ka x..hahahaha..


andai la jadi p perlis nanti mau je aku jumpa sayang dan mau sambut ulang tahun nie bersama2 dan mau je ak cakap "sayang terima kasih untuk segalanya selama 3thn b'sma dengan ayang"



I'm sending this bouquet of love
To say that I love you so much
I hope I say it often enough
I want you to know it's true,
On this special occasion
I want to remind you
That you are my everything
And
my love is true,Happy Anniversary Lover!

...I LOVE U SO MUCH SAYANG...



0 comments: