Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Sunday 29 January 2012

MyLove come Home @ KelaTe

Samekom sume..lme dh xmenulis dalam buku blog saya ak nie..so arinie aku nak coret-coretan dalm mylove blog nie..untuk pengetahuan k'orang aku seminggu nie hepy sangat2 taw sebab dapat berita yang MyHubby datang ke kelate untuk beberapa hari atas urusan kenduri mysis Mastura n pasangan ye shariman orang kome jugak la..


Kebetulan bulan due nie adalah bulan besday aku..lau boleh aku nak sambut besday aku dengan die nanti n lau boleh biar la tahun nie menjadi kenangan yang terindah buat aku dan die..tapi tok ku aku plak p pulau pinang sebab xberapa chat..so xpela tok ku dah bg dok umah die untuk seketika..macam2 dok plan supaya ade aktiviti nanti d'orang p nanti..so enjoy bersame dengan yang tersayang..


pe la hadiah agak ye yang dapat besday kali nie..so Tengku Aina Waiit n sabau k..hehehe (^_^)..Tetap bersama bersatu n selamanya..





0 comments: