Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Saturday 7 January 2012

I very Hepy...

samekom sume..ala esok dah nak pergi MELAKA dah..sedih ye mau tinggal adk2 ku nie..tapi d'sebabkan tugas aku terpaksa pergi untuk tunaikan kewajipan aku sebagai seorang pengajar..d'sebalik kesedihan aku n kerinduaan aku..malam nie aku hepy sangat bila hfone aku kedengaran lagu " VIP - Lagu Sedih " rupanya MyPrince col ati mle b'bunga2 dah time 2..rasa kerinduan aku hilang sekian lama die kesibukan dengan keje die..


so keresahan selama nie dah terubat bila sayang mendengar col ringtone fon ak " Ombak Rindu " tapi lagu 2 buat aku suke bila die nyanyi tadi...asyik sebut ombak rindu dekat ayang...rasa ati nie t'amat la terharu sekali..die mtak maaf dekat aku sebab lame xbermesej dengan aku atas kesibukan die dengan keje..so bulan 2 nie i'allah lau die mai Kelate..akan ak jumpakan die dengan kumi n tok ku sekali..tok ku pun asyik tye die je ari 2..hehe..


Ombak Rindu umpama cinta dan kerinduan..but I still Love Myprince Muhammad Shakir...


...Muhammad Shakir & Tengku Aina Love 4 Ever...

0 comments: