Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Saturday 31 December 2011

Die Segalanya Untuk Aku...

Samekom mySayang blog..sori la aku sibuk sikit sejak balik kelate nie..al maklum la aku nie dah tukar status drive selama seminggu..pas2 nie plak adk2 aku n myparents demam so ak n abg la uruskan d'orang untuk makan ubat n bagi makan..lau yang sorang ag demam aku xleh jga die sebab jauh sangat..aku just boleh mesej & col aje...tapi aku sedih bila col dekat sayang tak angkat..aku risau sangat2 dekat die tapi mysis la yang tolong untuk membantu aku dalam nie..tapi mysis col pun xlayan jugak..so aku kuar tadi dengan mysecond sis k'mas..die col myhubby tapi xangkat jugak..so k'mas mesej die..just 1 keping je mesej die balas..nape dengan mylove aku seorang nie..


lau korang nak tahu..tiap2 malam aku sentiase b'doa supaya aku dan die b'kekalan sehingga akhir hayat..


Istilah gaduh @ benci xder dalam fikiran aku yang aku tahu jiwa aku xsuke sume i2 berlaku..bab kata mysis " aina kne sabar k myb die bz dengan keje" so aku xkisah sume 2..lau boleh 1 , 2 keping mesej pun xpe..asalkan aku taw die selamat dan ingat aku..sebab bagi aku die nyawa n segala2 ye untuk aku..


..Ini MyChubby Sayang..



...I LOVE U SO MUCH SAYANG...

0 comments: