Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Friday 14 October 2011

MyLove Blog....

Samekom mysayang blog..lame betul menghilangkan diri..semenjak 2 menjak nie agak bz la jugak sebab budak2 nak PPL n aku pun minggu depan bz dengan cik dari ciast nak tengok ak mengajar...so bulan 11 lau bleh aku nak cuti btl2 n dapat jumpa dengan permata hati yang jauh d'sne kan bz jugak..untuk pengetahuan kawan2 i'allah aku akan d'risik oleh company yang ak tengah prtikl sekarang nie..berita yang ak sampaikan dekat MyHubby n die pun ske sangat ak keje..die yang banyak bagi padoman n die la penasihat ak lau ak ade masalah..


2,3 hari lepas aku dapat terima berita yang gembira myfren Haslinda bakal kawin tahun depan..dah tibe masa ye kawan aku sorang nie kawin pada umr 24 tahun..andai aku d'tempat die mmg terlalu hepy dengan berita nie..4 myfren haslinda aku ucapkan tahniah n seru dah sampai dah..andai jodoh ak dengan Myhubby kuat n berkekalan ak nak jge sampai akhir hayat aku..

0 comments: