Aina & Shakir

i LoVe U...

i LoVe U...

Monday 15 August 2011

Tak Sabar ku Menanti...

hye geng...lme btl sy xbising dalam Mylove Blog..sebenarnye sy bz sangat2 n bz dengan budak2 ag la..sebenarnye tajuk aku arinie memang aku menanti untuk pulang untuk ke kelante..aku amat merindui dekat family n adik2 ak nie..agpun dah sebulan xbalik..uhuhuu..sayu betul hati ku bile kedengaran lagu raya nie...waaaaaaaaaaaaaaaaaa...(~_~) biler bukak pose je teringat dekat sume...agpun mylove amat bz sekali dengan keje die..tambah2 projek 2 bukan kecik besar jugak la nak kte..sape xkenal UUM sintok...hanya kad raya je dapat aku hantar setulus ingatan aku untuk die...die je dalam hati aku sekarang untuk tempat mengadu n segalaNye..aku rindu sama family & MyHubby...


ag 2 minggu aku dekat sini semoga perjalanan aku n abg ku selamat sampai ke kelate..(^_^)


-----Kelate Waiiittt Me-----

0 comments: